fyller år 8D

hipp hipp hurra jag fyller år i dag!
elr igentligen va det i går men iaf ;)
det firrades i mora, och försökte välja kläder till th-konserten, hittade iaf en T-shirts men inga byxor.. -.-
sen på kvällen så kom släkten och åt trårta och spelade kort 8)
och i presemt fick jag typ pengar, kläder, smink, 1 tokio hotel hoodtröja, 4 Tokio hotel T-shirts, Fler än 50 paffischer med tokio hotel, stora och små, fem pins (th), tokio hotel - zimmer 483 skivan, biljetterna och allt de jag har beställt ;D och säkert något mer som jag inte kommer på nu ^^   



Kommentarer
Postat av: Angelica <3

grattis <3<3 =D

2010-02-01 @ 15:34:34
URL: http://angelicaasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0