min underbara torsda

blev ganska mkt text ^^

vi stog ute i 7 timmar innan de började, jag har aldrig sätt så många th-fans förut :o de va underbart! de första som jag såg när jag kom dit va th fans som satt med handukar och filtar som dom hade skrivit tokio hotel på och sjöng monsoon :'D
dom två sista timmarna va hemska! jag trode seriöst jag skulle frysa ihjäl! jag hade ont i hela kroppen men mest minna fötter, men de va så klart värt de!
sen när vi kom in så skyndade vi oss ner till ståplatserna men de va nå jävla galler(elr va man nu ska säga xD) för så vi va jätte långt bak :( dom som va framför va till dom som hade köat i flera dagar
men sen så vissade sig att de inte va fullt, så dom släppte in flera stycken och då fick vi komma in :D
jag bara sprang fram och kanske trängde mig lite ^^ så vi kom nästan längst fram! :O de va bara typ en framför mig!! :O
så vi fick komma in typ sju, halv åtta något sånt och sen började väntan på att tokio hotel skulle komma upp på scenen och den tiden gick skit sakta! dom kom inte upp på scenen fören kvart i nio
sen åkte duken för scenen ner och scenen såg ut som vad ska man säga? ett ägg xD haha
sen började som på alla konserter jag sätt med th ett hjärtliknande ljud i början som gick snabbare och snabbare, sen hörde man en en röst som sa typ "välkommen till tokio hotel" och en robort liknande röst som sa typ "människans stad" men på engelska så klart ^^ men kan inte stava de
sen hörde man att låten noise började och ägget öppnades sakta och fälldes ut xD jag skrek som en idiot och sen såg jag bill jag blev alldeles cp, jag trode verkligen inte att de va sant, de va som en dröm
sen tittade jag framför mig och där stod tom plötsligt och spelade och jag fick panik och börja skrika som en idiot och gråta xD han va alldeles framför mig, bara någon meter från mig  x_X
det va helt sjukt! de va underbart att se älsklingarna i verkligheten! men de känndes så overkligt
och dom hade så mkt saker med sig! jag hade läst om allt innan men jag trode inte att dom skulle ha allt jag läste men de hade dom som bill hade en motorcykel på scenen, bill bytte kläder flera gånger till sinna speciall kläder, scenen va otrolig! tom spelade solo, det va en underbar och jätte fin film på tokio hotel som vissades när dom villade lite, de va ett brinnande piano exakt som på ema :'D, och de kom eld skit nära mig! jag trode nästan jag skulle brinna upp :o de va jätte varmt  och mkt mkt mer!!! jag blev alldeles chockad, och jag fick massa vatten på mig från tom, bill och georg men mest från tom eftersom han stod alldeles framför mig och hällde över oss typ :''D och när han kasstade ut flaskan så nuddade jag den men jag fick den inte :'( och när georg kasstade ut sin flaska så höll jag den men sen kom de en idiotisk tjej som skrek "den är min!" och tog ett bättre tag en mig och slet i väg den >:( jag slog till henne i ansiktet för jag va så sur xD sen vet jag inte var den tog vägen :'''( men jag höll den iaf! :D:D:D:D:D och jah tyckte de såg ut som tom tittade på mig några gånger O.O jag älskar hans ögon (aa) xD   
minna favorit låtar live va pain of love, alien, screaming, monsoon, world behind my wall, automatic, zoom into me, humanoid (tyska) och love and death men alla låtar va sjukt underbara!
jag filmade massa och tog några bilder men dom blev inte så.. bra a xD
DETTA VA DEN UNDERBARASTE DAGEN I HELA MITT LIV!!!!! DE GÅR INTE ATT FÖRKLARA HUR DEN VA!!!!!!!!
DE VA EN AV MINNA STÖRSTA DRÖMMAR SOM GICK I UPPFYLLELSE!!!!!
OCH DOM MÅSTE KOMMA IGEN ANNARS DÖR JAG!!!!
ÄLSKAR ER TOKIO HOTEL FÖR ALLTID!!!!!!!!!!!! <3333333333333333333333


Kommentarer
Postat av: amanda

BÄSSTA DAGEN I MITT LIV!!!!!!

2010-05-11 @ 00:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0